نمایه نویسندگان

آ

  • آذر، عادل طراحی مدل سرآمدی مدیریت نوآوری در موسسات بانکی ج.ا.ایران با رویکرد ترکیبی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 85-114]

ا

  • ابوسعیدی، حسین بررسی راهکارهای ایجاد انگیزه در کارکنان شرکت آب منطقه ای کرمان در راستای ارتقای نوآوری [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 147-168]
  • احمدپور، شهره طراحی مدل توانمندسازی منابع انسانی بر اساس حکمرانی مطلوب [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 157-180]
  • احمدی، مسعود طراحی الگوی پذیرندگی برند دانشگاه‌ کارآفرین(نسل سوم) در ‏دانشگاه‌های نیروهای مسلح [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 1-24]
  • اسدی، اسماعیل طراحی الگوی ارزیابی عملکرد پژوهشی در دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری ‏اسلامی ایران ‏ [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 61-84]
  • اسفیدانی، محمدرحیم شناسایی پیشرانه‌های مدل کسب‌وکار نوآورانه با استفاده از یک مرور نظام‌مند [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 49-76]
  • اشرفی، مجید مدل‌سازی ساختاری تفسیری اکوسیستم نوآوری در صنعت بیمه [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 133-156]
  • اصلانی، فرشید موانع پیاده‌سازی مدیریت دانش و تدوین الگوی اجرایی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 163-182]
  • الهی فرد، احسان عوامل مؤثر بر ارتقاء چابکی سامانه‌های آماد و پشتیبانی دفاعی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 23-48]
  • امامی اقلیمی، پگاه شناسایی پیشرانه‌های مدل کسب‌وکار نوآورانه با استفاده از یک مرور نظام‌مند [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 49-76]
  • انتظاری، یعقوب مدل‌سازی ساختاری تفسیری اکوسیستم نوآوری در صنعت بیمه [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 133-156]
  • انصاری، منوچهر شناسایی عوامل موفقیت نوآوری محصول در صنایع تولیدی ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 33-60]
  • ایرانشاهی، هادی عوامل مؤثر بر ارتقاء چابکی سامانه‌های آماد و پشتیبانی دفاعی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 23-48]

ب

  • باغبانی، هادی شناسایی و تبیین عوامل موثر بر دکترین پدافند غیرعامل؛ مورد مطالعه شهر مقدس مشهد [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 131-152]
  • برزگر، نادر طراحی الگوی ارزیابی عملکرد پژوهشی در دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری ‏اسلامی ایران ‏ [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 61-84]
  • بهمنی، اکبر تاثیر راهبردهای مدیریت استعداد بر عملکرد نوآوری با میانجی گری گرایش کارآفرینانه و تعدیل‌گری رهبری کارآفرینانه در شرکت های دانش بنیان [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 143-162]
  • بوداقی خواجه نوبر، حسین مدل‌سازی مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت با تاکید بر ارزش ویژه برند در صنعت تولید [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 183-206]
  • بیدخام، محمود ارائه یک مدل ساختاری چندسطحی برای پیاده سازی موفق نوآوری باز ‏ [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 79-106]
  • بیک بلندی، علی شناسایی و تبیین عوامل موثر بر دکترین پدافند غیرعامل؛ مورد مطالعه شهر مقدس مشهد [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 131-152]
  • بیگلری، مرتضی شناسایی و تبیین عوامل موثر بر دکترین پدافند غیرعامل؛ مورد مطالعه شهر مقدس مشهد [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 131-152]

ت

  • تقی پوریان، محمد جواد واکاوی عوامل تقویت‌کننده بازاریابی کارآفرینانه: مروری نظامند با تکنیک فراترکیب [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 47-68]
  • توره، ناصر طراحی مدل توسعه نوآوری بر اساس مدیریت تجربه مشتری [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 169-188]

ث

  • ثمری، داود مدل‌سازی ساختاری تفسیری اکوسیستم نوآوری در صنعت بیمه [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 133-156]
  • ثنائی پور، هادی الگوی مفهومی شایستگی‌های کارآفرینان در کسب‌وکارهای بین‌المللی ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 207-226]

ج

  • جدی، جهانگیر مدل‌سازی چالش‌های نوآوری در توسعه محصولات پیچیده هوافضایی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 53-78]
  • جعفری، پریوش ارائه مدل ابعاد و مؤلفه‌های تجاری‌سازی ایده‌های کارآفرینانه فناوری پیشرفته با رویکرد فراترکیب [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 77-104]
  • جعفری نیا، سعید الگوی ماهیت‌شناختی سرمایه انسانی در صنعت خدمات ؛ کاربرد رویکرد کیفی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 25-46]
  • جلالت آذر، ناصر طراحی مدل توسعه نوآوری بر اساس مدیریت تجربه مشتری [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 169-188]

ح

  • حسن پور، اکبر الگوی ماهیت‌شناختی سرمایه انسانی در صنعت خدمات ؛ کاربرد رویکرد کیفی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 25-46]
  • حسینی، هادی نظام نوآوری فناوری نانو در ایران بر اساس عناصر کارکردی و ساختاری [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 25-52]
  • حکاکی، امیر ارائه یک مدل ساختاری چندسطحی برای پیاده سازی موفق نوآوری باز ‏ [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 79-106]
  • حمیدی، ناصر ارایه مدل نوآوری حاکمیتی در انجام وظایف کلان دفاعی-سیاسی دولت [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 115-142]

خ

  • خالدی، آرمان نظام نوآوری فناوری نانو در ایران بر اساس عناصر کارکردی و ساختاری [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 25-52]
  • خداداد حسینی، سید حمید طراحی مدل سرآمدی مدیریت نوآوری در موسسات بانکی ج.ا.ایران با رویکرد ترکیبی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 85-114]
  • خمسه، عباس ارائه مدل ابعاد و مؤلفه‌های تجاری‌سازی ایده‌های کارآفرینانه فناوری پیشرفته با رویکرد فراترکیب [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 77-104]
  • خواجه ئیان، داتیس شناسایی عوامل موفقیت نوآوری محصول در صنایع تولیدی ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 33-60]
  • خواستار، حمزه فرا تحلیل پیشایندهای دوسوتوانی سازمانی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 1-22]
  • خیراتی، عباس شناسایی و تبیین عوامل موثر بر دکترین پدافند غیرعامل؛ مورد مطالعه شهر مقدس مشهد [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 131-152]
  • خیراندیش، مهدی الگوی ماهیت‌شناختی سرمایه انسانی در صنعت خدمات ؛ کاربرد رویکرد کیفی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 25-46]

د

  • دانشجووش، خاطره ارائه مدل ابعاد و مؤلفه‌های تجاری‌سازی ایده‌های کارآفرینانه فناوری پیشرفته با رویکرد فراترکیب [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 77-104]
  • دانشفرد، کرم الله طراحی مدل توانمندسازی منابع انسانی بر اساس حکمرانی مطلوب [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 157-180]
  • درودیان، محمود الگوی اثرات تعاملی سازمان یادگیرنده –یاد دهنده؛ مورد مطالعه در نظام دانشگاهی کشور [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-24]
  • دشمن زیاری، اسفندیار طراحی الگوی ارزیابی عملکرد پژوهشی در دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری ‏اسلامی ایران ‏ [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 61-84]
  • ده یادگاری، سعید بررسی راهکارهای ایجاد انگیزه در کارکنان شرکت آب منطقه ای کرمان در راستای ارتقای نوآوری [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 147-168]
  • دولتی، حسن طراحی الگوی پذیرندگی برند دانشگاه‌ کارآفرین(نسل سوم) در ‏دانشگاه‌های نیروهای مسلح [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 1-24]
  • دیناروند، غلامحسین تاثیر راهبردهای مدیریت استعداد بر عملکرد نوآوری با میانجی گری گرایش کارآفرینانه و تعدیل‌گری رهبری کارآفرینانه در شرکت های دانش بنیان [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 143-162]

ر

  • رحمدل، محمد عوامل مؤثر بر ارتقاء چابکی سامانه‌های آماد و پشتیبانی دفاعی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 23-48]
  • رحیمی، غلامرضا طراحی مدل توسعه نوآوری بر اساس مدیریت تجربه مشتری [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 169-188]
  • رشنوادی، یعقوب ارتقای عملکرد شرکت‌ از طریق قابلیت‌های مدیریت دانش، انعطاف‌پذیری استراتژیک و چابکی استراتژیک؛ نقش میانجی نوآوری مدل کسب و کار [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 79-106]
  • رضائی، رسول مدل‌سازی تأثیر آینده‌نگاری باز همکارانه بر نوآوری استراتژیک؛ نقش میانجی یادگیری استراتژیک و انعطاف‌پذیری استراتژیک [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 1-32]
  • رهنمای رودپشتی، فریدون طراحی مدل توانمندسازی منابع انسانی بر اساس حکمرانی مطلوب [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 157-180]
  • رهنورد، فرج اله ارایه مدل نوآوری حاکمیتی در انجام وظایف کلان دفاعی-سیاسی دولت [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 115-142]
  • ریاضی، وحید شناسایی و تبیین عوامل موثر بر دکترین پدافند غیرعامل؛ مورد مطالعه شهر مقدس مشهد [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 131-152]

ز

  • زاهدی، محمدرضا ارایه مدل تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمان‌های دانش بنیان براساس نقش و جایگاه نوآوری سازمانی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 125-146]
  • زراعتی، محسن الگوی بهبود فرهنگ یادگیری سازمانی کارکنان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 105-132]
  • زندحسامی، حسام مدل‌سازی تأثیر آینده‌نگاری باز همکارانه بر نوآوری استراتژیک؛ نقش میانجی یادگیری استراتژیک و انعطاف‌پذیری استراتژیک [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 1-32]

س

  • سالاری، محمدرضا ارایه مدل نوآوری حاکمیتی در انجام وظایف کلان دفاعی-سیاسی دولت [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 115-142]

ش

  • شجاعی، علی بررسی راهکارهای ایجاد انگیزه در کارکنان شرکت آب منطقه ای کرمان در راستای ارتقای نوآوری [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 147-168]
  • شفیعی پور، داود موانع پیاده‌سازی مدیریت دانش و تدوین الگوی اجرایی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 163-182]
  • شفیعی نیکابادی، محسن ارائه یک مدل ساختاری چندسطحی برای پیاده سازی موفق نوآوری باز ‏ [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 79-106]
  • شکروی، سید محمد حسین شناسایی عوامل موفقیت نوآوری محصول در صنایع تولیدی ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 33-60]
  • شهریاری، سلطانعلی فرا تحلیل پیشایندهای دوسوتوانی سازمانی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 1-22]

ص

  • صادق وزیری، فراز ارتقای عملکرد شرکت‌ از طریق قابلیت‌های مدیریت دانش، انعطاف‌پذیری استراتژیک و چابکی استراتژیک؛ نقش میانجی نوآوری مدل کسب و کار [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 79-106]
  • صادقی، امیر الگوی بهبود فرهنگ یادگیری سازمانی کارکنان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 105-132]
  • صادقی، امیر شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر نوآوری مراکز پژوهشی ‏دفاعی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 97-124]
  • صالحی، نفیسه موانع پیاده‌سازی مدیریت دانش و تدوین الگوی اجرایی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 163-182]
  • صیدایی، سید رسول الگوی ماهیت‌شناختی سرمایه انسانی در صنعت خدمات ؛ کاربرد رویکرد کیفی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 25-46]

ض

  • ضرغامی، حمیدرضا شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر نوآوری مراکز پژوهشی ‏دفاعی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 97-124]

ط

  • طالبیان، احمدرضا الگوی مفهومی شایستگی‌های کارآفرینان در کسب‌وکارهای بین‌المللی ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 207-226]
  • طلوعی اشلقی، عباس مدل‌سازی چالش‌های نوآوری در توسعه محصولات پیچیده هوافضایی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 53-78]
  • طلوعی اشلقی، عباس طراحی مدل توانمندسازی منابع انسانی بر اساس حکمرانی مطلوب [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 157-180]

ع

  • عطایی، محمد الگوی اثرات تعاملی سازمان یادگیرنده –یاد دهنده؛ مورد مطالعه در نظام دانشگاهی کشور [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-24]

غ

  • غفاری، رحمان طراحی الگوی پذیرندگی برند دانشگاه‌ کارآفرین(نسل سوم) در ‏دانشگاه‌های نیروهای مسلح [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 1-24]
  • غلامی، محمود عوامل مؤثر بر ارتقاء چابکی سامانه‌های آماد و پشتیبانی دفاعی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 23-48]
  • غلامی، محمود شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر نوآوری مراکز پژوهشی ‏دفاعی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 97-124]
  • غمخواری، سیده معصومه تاثیر راهبردهای مدیریت استعداد بر عملکرد نوآوری با میانجی گری گرایش کارآفرینانه و تعدیل‌گری رهبری کارآفرینانه در شرکت های دانش بنیان [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 143-162]

ف

  • فاتحی راد، نوید بررسی راهکارهای ایجاد انگیزه در کارکنان شرکت آب منطقه ای کرمان در راستای ارتقای نوآوری [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 147-168]
  • فتح نژاد، محمدهادی بررسی راهکارهای ایجاد انگیزه در کارکنان شرکت آب منطقه ای کرمان در راستای ارتقای نوآوری [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 147-168]
  • فخیمی آذر، سیروس مدل‌سازی مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت با تاکید بر ارزش ویژه برند در صنعت تولید [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 183-206]
  • فرهادی، علی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر نوآوری مراکز پژوهشی ‏دفاعی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 97-124]

ق

  • قاسم ابادی، ایمان الگوی بهبود فرهنگ یادگیری سازمانی کارکنان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 105-132]
  • قاضی نوری، سید سپهر نظام نوآوری فناوری نانو در ایران بر اساس عناصر کارکردی و ساختاری [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 25-52]

ک

  • کاسه گرها، مهدی واکاوی عوامل تقویت‌کننده بازاریابی کارآفرینانه: مروری نظامند با تکنیک فراترکیب [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 47-68]
  • کاظم زاده، علی مدل‌سازی چالش‌های نوآوری در توسعه محصولات پیچیده هوافضایی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 53-78]
  • کرامتی، مسعود مدل‌سازی ساختاری تفسیری اکوسیستم نوآوری در صنعت بیمه [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 133-156]
  • کریمی افشار، سمانه بررسی راهکارهای ایجاد انگیزه در کارکنان شرکت آب منطقه ای کرمان در راستای ارتقای نوآوری [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 147-168]

گ

  • گرجی، محمدباقر الگوی مفهومی شایستگی‌های کارآفرینان در کسب‌وکارهای بین‌المللی ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 207-226]
  • گیلانی پور، جواد واکاوی عوامل تقویت‌کننده بازاریابی کارآفرینانه: مروری نظامند با تکنیک فراترکیب [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 47-68]

م

  • محتشمی، علی مدل‌سازی تأثیر آینده‌نگاری باز همکارانه بر نوآوری استراتژیک؛ نقش میانجی یادگیری استراتژیک و انعطاف‌پذیری استراتژیک [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 1-32]
  • محمدی کیا، اکبر الگوی اثرات تعاملی سازمان یادگیرنده –یاد دهنده؛ مورد مطالعه در نظام دانشگاهی کشور [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-24]
  • محمودزاده، مرتضی مدل‌سازی مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت با تاکید بر ارزش ویژه برند در صنعت تولید [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 183-206]
  • مختاری، مهران واکاوی عوامل تقویت‌کننده بازاریابی کارآفرینانه: مروری نظامند با تکنیک فراترکیب [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 47-68]
  • معمارزاده، غلامرضا الگوی اثرات تعاملی سازمان یادگیرنده –یاد دهنده؛ مورد مطالعه در نظام دانشگاهی کشور [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-24]
  • معمارزاده طهران، غلامرضا ارایه مدل نوآوری حاکمیتی در انجام وظایف کلان دفاعی-سیاسی دولت [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 115-142]
  • مفتاحی، هادی تدوین مدل پنجره فرصت کارآفرینی و تاثیر آن بر چابکی سازمانی صنعت خودروسازی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 69-96]
  • منطقی، منوچهر مدل‌سازی چالش‌های نوآوری در توسعه محصولات پیچیده هوافضایی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 53-78]
  • مهدی زاده، امیرحسین طراحی الگوی ارزیابی عملکرد پژوهشی در دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری ‏اسلامی ایران ‏ [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 61-84]
  • موسوی، سید فرید طراحی مدل سرآمدی مدیریت نوآوری در موسسات بانکی ج.ا.ایران با رویکرد ترکیبی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 85-114]
  • میرا، سید ابوالقاسم شناسایی پیشرانه‌های مدل کسب‌وکار نوآورانه با استفاده از یک مرور نظام‌مند [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 49-76]

ن

  • نژاد حاجی علی ایرانی، فرهاد مدل‌سازی مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت با تاکید بر ارزش ویژه برند در صنعت تولید [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 183-206]
  • نصرت پناه، رسول ارتقای عملکرد شرکت‌ از طریق قابلیت‌های مدیریت دانش، انعطاف‌پذیری استراتژیک و چابکی استراتژیک؛ نقش میانجی نوآوری مدل کسب و کار [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 79-106]
  • نصری، شهره نظام نوآوری فناوری نانو در ایران بر اساس عناصر کارکردی و ساختاری [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 25-52]
  • نظری، کامران فرا تحلیل پیشایندهای دوسوتوانی سازمانی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 1-22]
  • نعمتی، محمد حسین طراحی الگوی پذیرندگی برند دانشگاه‌ کارآفرین(نسل سوم) در ‏دانشگاه‌های نیروهای مسلح [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 1-24]
  • نمامیان، فرشید تدوین مدل پنجره فرصت کارآفرینی و تاثیر آن بر چابکی سازمانی صنعت خودروسازی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 69-96]

و

  • وفایی، فرهاد تدوین مدل پنجره فرصت کارآفرینی و تاثیر آن بر چابکی سازمانی صنعت خودروسازی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 69-96]
  • وکیلی، یوسف فرا تحلیل پیشایندهای دوسوتوانی سازمانی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 1-22]
  • ویسه، صیدمهدی تدوین مدل پنجره فرصت کارآفرینی و تاثیر آن بر چابکی سازمانی صنعت خودروسازی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 69-96]
  • ویسی، امید ارایه مدل تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمان‌های دانش بنیان براساس نقش و جایگاه نوآوری سازمانی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 125-146]

ه

  • هاشمی، یوسف طراحی الگوی ارزیابی عملکرد پژوهشی در دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری ‏اسلامی ایران ‏ [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 61-84]

ی

  • یونسی، احسان مدل‌سازی مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت با تاکید بر ارزش ویژه برند در صنعت تولید [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 183-206]